GoBusiness își propune să fie partenerul care face accesul la documentație mai simplu, mai rapid și mai lipsit de stres.
Prezentul website este administrat de XELEX CORPORATE ICMS S.R.L. (denumită în continuare „Prestatorul” sau „Societatea”), persoană juridică română, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub numărul J40/5926/2020, având Codul Unic de Înregistrare 42588730, cu sediul social în Bucuresti, sector 5, Str. Vigoniei 2 B Bl. 1 Et. 9 , România.
Întregul conținut disponibil pe website-ul www.gobusiness.ro (denumit în continuare „Site-ul”) aparține în totalitate Prestatorului, fiind protejat conform legislației naționale și internaționale privind drepturile de autor și proprietatea intelectuală.
Societatea XELEX CORPORATE ICMS S.R.L. furnizează servicii profesionale de consultanță de business, servicii corporate, înființări de firme, suport administrativ și alte servicii conexe, care pot fi contractate direct, prin negociere individuală, sau prin intermediul Site-ului, în conformitate cu termenii și condițiile prezentului document.
Prezentele Termene și Condiții reglementează:
modalitatea de accesare și utilizare a website-ului www.gobusiness.ro de către vizitatori sau utilizatori;
relațiile juridice, comerciale și contractuale dintre Prestator (XELEX CORPORATE ICMS S.R.L.) și Beneficiar (denumit în continuare „Clientul”, „Utilizatorul” sau „Beneficiarul”), referitoare la achiziționarea și prestarea serviciilor oferite de Societate prin intermediul Site-ului.
Prin utilizarea Site-ului, Utilizatorul declară că a citit, înțeles și acceptat integral acești Termeni și Condiții. În situația în care Utilizatorul nu este de acord cu oricare dintre prevederile prezentului document, este rugat să înceteze imediat utilizarea Site-ului.
Accesarea, navigarea sau utilizarea în orice mod a platformei www.gobusiness.ro reprezintă acceptarea tacită și deplină a Termenilor și Condițiilor de față, având valoare contractuală între părți.
XELEX CORPORATE ICMS S.R.L., în calitate de administrator al website-ului www.gobusiness.ro (denumit în continuare „Site-ul”), își rezervă dreptul de a modifica, completa sau actualiza, periodic, prezentele Termene și Condiții, fără o notificare prealabilă.
Orice modificare intră în vigoare din momentul publicării pe Site.
Pentru fiecare accesare sau utilizare a informațiilor disponibile pe Site, se vor aplica Termenii și Condițiile în vigoare la data respectivă, iar pentru raporturile juridice și contractuale dintre Prestator și Client se vor aplica Termenii valabili la momentul încheierii contractului ori al transmiterii acceptării ofertei de către Client.
Întregul conținut al Site-ului www.gobusiness.ro, incluzând, dar fără a se limita la texte, imagini, elemente grafice, logo-uri, materiale video, structura și designul paginilor, este proprietatea exclusivă a XELEX CORPORATE ICMS S.R.L., fiind protejat de legislația română și europeană privind drepturile de autor și drepturile conexe, respectiv Legea nr. 8/1996 și actele normative incidente.
Este strict interzisă reproducerea, copierea, distribuirea, publicarea, transmiterea, modificarea sau utilizarea în orice scop comercial a materialelor disponibile pe Site fără acordul prealabil, expres și scris al Prestatorului.
De asemenea, este interzisă transmiterea conținutului Site-ului către terțe persoane, în orice formă, fără autorizarea expresă a Societății. Nerespectarea acestor interdicții atrage răspunderea civilă și/sau penală conform legislației aplicabile.
XELEX CORPORATE ICMS S.R.L., în calitate de administrator al website-ului www.gobusiness.ro, își rezervă dreptul exclusiv de a restricționa, suspenda sau înceta accesul oricărui Utilizator la întregul conținut al Site-ului sau la o parte din acesta, fără notificare prealabilă și fără nicio justificare, atunci când consideră necesar, la propria discreție.
Această măsură poate fi dispusă fără obligația de a furniza explicații suplimentare, cu excepția situațiilor în care accesul la Site este indispensabil pentru derularea unui raport juridic preexistent între Societate și Utilizator. Într-un asemenea caz, Societatea își rezervă dreptul de a utiliza toate mijloacele legale disponibile pentru apărarea și protejarea propriilor drepturi și interese legitime.
De asemenea, Prestatorul își rezervă dreptul de a suspenda temporar accesul la Site sau prestarea serviciilor, în totalitate sau parțial, atunci când acest lucru este necesar pentru:
protejarea intereselor sale sau ale Utilizatorilor;
remedierea unor disfuncționalități tehnice;
prevenirea sau contracararea unor atacuri cibernetice;
gestionarea unor situații de urgență, forță majoră sau cazuri fortuite, conform legislației aplicabile.
În toate aceste situații, XELEX CORPORATE ICMS S.R.L. nu poate fi ținută răspunzătoare pentru eventualele prejudicii directe sau indirecte suferite de Utilizatori ca urmare a suspendării sau limitării accesului.
Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător, în nicio circumstanță, pentru niciun prejudiciu – direct sau indirect, material ori moral – care ar putea rezulta din:
accesarea, utilizarea sau imposibilitatea utilizării Site-ului;
erori, omisiuni, întreruperi temporare sau permanente ale funcționării acestuia;
lipsa actualizării, acurateței ori caracterului complet al informațiilor publicate;
ori din alte cauze independente de voința Prestatorului.
Informațiile disponibile pe Site au un caracter pur informativ și orientativ, fiind destinate exclusiv prezentării serviciilor oferite. Acestea nu reprezintă și nu pot fi interpretate ca recomandări, consultanță profesională sau garanții de orice natură.
Prestatorul nu garantează, expres sau implicit, actualitatea ori exactitatea datelor publicate și nu își asumă răspunderea pentru deciziile luate de utilizatori pe baza acestor informații.
Pentru informații exacte, oferte personalizate sau consultanță specializată, utilizatorii sunt încurajați să contacteze direct echipa Prestatorului.
Pentru întrebări, solicitări de ofertă sau clarificări, ne puteți contacta prin:
formularul de contact de pe Site;
adresa de e-mail indicată pe paginile oficiale;
sau la numărul de telefon (+4) 0729 029 993.
Pentru a primi o ofertă corectă și adaptată nevoilor proprii, utilizatorul este încurajat să furnizeze date complete, exacte și concrete referitoare la proiectul sau serviciul dorit.
Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător, sub nicio formă, pentru eventualele neplăceri, erori sau prejudicii apărute ca urmare a:
furnizării de informații incomplete, inexacte ori eronate de către utilizator;
deficiențelor de comunicare dintre părți;
sau înțelegerii parțiale a ofertei ori a condițiilor de prestare a serviciului.
Beneficiarul are obligația de a se asigura că:
a înțeles conținutul și implicațiile ofertei primite;
utilizează termenii în sensul lor corect;
solicită toate clarificările necesare înainte de a contracta serviciul.
În cazul în care o solicitare transmisă prin intermediul Site-ului este incompletă sau conține informații eronate, Prestatorul își rezervă dreptul să:
solicite completări suplimentare prin adresa de e-mail indicată de Utilizator;
proceseze cererea pe baza informațiilor disponibile, în măsura în care aceasta poate fi interpretată rezonabil;
refuze ori să șteargă solicitarea, fără obligația de a notifica în prealabil Utilizatorul.
Prestarea serviciilor contractate se realizează exclusiv pe baza documentelor, materialelor și informațiilor furnizate de Beneficiar. Acesta declară că deține toate drepturile asupra materialelor puse la dispoziția Prestatorului (texte, imagini, grafică, design, conținut audiovizual etc.) și că utilizarea acestora nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale unor terți.
Responsabilitatea pentru orice reclamații, prejudicii sau acțiuni în justiție rezultate din încălcarea drepturilor de autor asupra materialelor furnizate revine integral Beneficiarului.
Facturarea serviciilor contractate se realizează în conformitate cu oferta comercială publicată pe Site sau, după caz, cu oferta personalizată transmisă Clientului prin mijloacele de comunicare agreate.
În situația în care între părți se încheie un acord contractual separat, dispozițiile acelui acord vor prevala asupra prevederilor prezentului document. În absența unor clauze contrare, respectivul acord se completează de drept cu prezentele Termene și Condiții Contractuale.
Termenul de plată este cel indicat pe factura fiscală emisă. Plata se efectuează prin virament bancar în contul indicat de Prestator pe factură, la data emiterii acesteia, cu mențiunea corespunzătoare privind serviciul contractat. În prezent, nu sunt acceptate plăți online efectuate prin aplicații sau platforme terțe.
Întârzierea plății prețului datorat poate conduce, după caz, la:
suspendarea temporară a serviciilor contractate;
limitarea accesului la anumite funcționalități sau conținuturi;
sau, în cazuri grave, ștergerea definitivă a serviciilor furnizate, cu notificarea prealabilă a Clientului.
Reactivarea, reluarea sau finalizarea serviciilor suspendate poate avea loc numai după efectuarea integrală a plății restante, conform termenilor agreați de ambele părți.
Utilizatorilor le este strict interzis să publice, transmită sau să trimită către ori în legătură cu acest Site orice materiale, informații sau conținuturi care:
au caracter ilegal, amenințător, abuziv, defăimător, obscen, discriminatoriu sau pornografic;
pot aduce atingere demnității, vieții private sau reputației altor persoane;
contravin legislației române sau normelor de ordine publică și bunelor moravuri.
Materialele și informațiile publicate pe Site sunt furnizate „ca atare”, având un caracter informativ și bazându-se pe experiența și opiniile profesionale ale Prestatorului. Acestea sunt oferite fără nicio garanție, expresă sau implicită, inclusiv, dar fără a se limita la:
garanții de adecvare pentru un anumit scop comercial;
garanții de conformitate cu drepturile de proprietate intelectuală;
sau garanții privind disponibilitatea, exactitatea ori utilitatea conținutului.
Prestatorul nu își asumă răspunderea, indiferent de cauză sau temei juridic, pentru niciun tip de prejudiciu (inclusiv pierderi de profit, întreruperea activității, pierderea de informații ori date, sau alte daune economice) care ar putea rezulta din:
utilizarea sau incapacitatea de utilizare a materialelor disponibile pe Site;
furnizarea ori lipsa furnizării acestora;
ori din orice alte cauze legate de accesarea sau funcționarea Site-ului, chiar dacă Prestatorul a fost informat despre posibilitatea producerii unor asemenea prejudicii.
Prestatorul nu va putea fi ținut răspunzător, sub nicio formă, pentru încălcarea de către Beneficiar a normelor legale aplicabile privind:
modul de utilizare a serviciilor contractate;
scopul în care acestea sunt utilizate;
conținutul transmis, stocat, afișat sau gestionat prin intermediul serviciilor furnizate.
Responsabilitatea integrală pentru conținutul materialelor și utilizarea serviciilor revine Beneficiarului.
Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru modificările, intervențiile sau adaptările efectuate ulterior de Beneficiar asupra serviciilor livrate, dacă acestea nu fac obiectul unei înțelegeri scrise între părți. Orice disfuncționalitate apărută după finalizarea proiectului, ca urmare a acțiunilor Beneficiarului, poate fi remediată contra cost, conform tarifelor aplicabile la data solicitării (menționate pe Site, în ofertă sau rezultate ca medie a prețurilor practicate în ultimele 6 luni).
Prestatorul se obligă să presteze serviciile contractate în termenul agreat între părți, sub condiția îndeplinirii corespunzătoare de către Beneficiar a propriilor obligații. În caz contrar, Prestatorul își rezervă dreptul de a decide, la propria discreție, una dintre următoarele opțiuni:
acceptarea prelungirii termenului de execuție;
prestarea serviciului într-o formă simplificată, pe baza materialelor și informațiilor puse la dispoziție de Beneficiar;
sau amânarea ori suspendarea executării serviciului până la remedierea neîndeplinirilor constatate.
Prestatorul este exonerat de orice răspundere în situațiile în care apar disfuncționalități tehnice ce nu îi pot fi imputate
Părțile se obligă să păstreze confidențialitatea tuturor datelor, informațiilor și documentelor comunicate în legătură cu derularea raporturilor contractuale și să le utilizeze exclusiv în scopul îndeplinirii obligațiilor asumate.
Nicio parte nu va divulga către terți informațiile confidențiale sau condițiile colaborării, cu excepția situațiilor în care:
dezvăluirea este necesară pentru executarea serviciilor contractate (de exemplu, către parteneri, subcontractori, colaboratori sau furnizori implicați direct în furnizarea serviciilor), iar aceștia sunt la rândul lor obligați să respecte aceleași standarde de confidențialitate;
dezvăluirea este impusă de o autoritate competentă, în temeiul legii;
există acordul prealabil, scris, al părții care a furnizat informația.
Prestatorul se angajează să protejeze și să păstreze confidențialitatea informațiilor furnizate de Beneficiar și să se asigure că orice terț colaborator căruia îi este transmisă o parte din aceste informații va respecta obligațiile de confidențialitate prevăzute în prezentul document.
Clientul nu va putea realiza declarații publice, comunicate de presă, postări sau alte forme de divulgare către terți privind conținutul colaborării, fără consimțământul prealabil, scris, al Prestatorului.
Prin transmiterea de informații, date sau materiale prin intermediul Site-ului, Utilizatorul acordă Prestatorului un drept neexclusiv, nelimitat teritorial și irevocabil de utilizare, reproducere, afișare, modificare, transmitere și distribuire a acestor materiale, în măsura în care acestea nu conțin date cu caracter personal, pentru care se aplică prevederile G.D.P.R. din prezenta Politică.
De asemenea, Utilizatorul acceptă ca Prestatorul să poată folosi, în scop profesional, comercial sau de promovare, ideile, conceptele, metodele sau know-how-ul furnizate prin intermediul Site-ului, cu respectarea confidențialității și a drepturilor de proprietate intelectuală.
La finalul proiectului, Prestatorul va preda Beneficiarului toate materialele realizate (texte, imagini, fișiere, machete etc.) și nu le va mai putea utiliza ulterior decât cu acordul expres, scris, al Beneficiarului.
Fiecare parte contractantă se obligă să respecte în totalitate legislația aplicabilă privind protecția, confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului (G.D.P.R.), Legea nr. 190/2018, precum și orice alte acte normative incidente în vigoare.
Fiecare parte este responsabilă pentru stabilirea și implementarea propriilor proceduri interne de păstrare, prelucrare și protejare a datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice cu care intră în contact în cursul executării contractului, fie acestea angajați, colaboratori, clienți sau parteneri.
În cazul cesionării sau subcontractării, totale ori parțiale, a prezentului contract, părțile se vor asigura că terții implicați respectă aceleași obligații privind protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal, conform dispozițiilor Codului Civil și prevederilor G.D.P.R.
Părțile se obligă să se notifice reciproc, în termen de maximum 24 de ore de la luarea la cunoștință, cu privire la orice plângere, solicitare sau incident de securitate referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal, și să coopereze în mod activ pentru limitarea consecințelor acestuia, asigurând totodată respectarea drepturilor persoanelor vizate.
XELEX CORPORATE ICMS SRL, în calitate de operator de date, colectează și prelucrează următoarele categorii de date personale, furnizate direct de către Client sau rezultate din interacțiunea cu Site-ul www.gobusiness.ro:
nume și prenume;
adresa de e-mail;
număr de telefon;
date de facturare și identificare fiscală (CNP, CUI, adresă sediu etc., după caz);
ID Client, ID tranzacție sau alte date asociate serviciilor prestate;
informații tehnice (IP, istoricul navigării, preferințe de utilizare, cookie-uri).
Datele sunt prelucrate în interesul legitim al companiei și în scopurile comerciale declarate, respectiv:
furnizarea și gestionarea serviciilor contractate;
comunicarea comercială, răspunsul la solicitările clienților și transmiterea ofertelor;
îndeplinirea obligațiilor legale și fiscale;
îmbunătățirea serviciilor, analiză statistică și optimizarea experienței utilizatorilor pe site;
protejarea drepturilor și intereselor legitime ale XELEX CORPORATE ICMS SRL.
Prelucrarea datelor se realizează numai pe durata necesară îndeplinirii scopurilor pentru care acestea au fost colectate, iar ulterior sunt arhivate sau șterse conform prevederilor legale.
Persoanele vizate beneficiază de toate drepturile prevăzute de G.D.P.R., respectiv: dreptul de acces, de rectificare, de ștergere („dreptul de a fi uitat”), de restricționare, de opoziție, de portabilitate a datelor și de retragere a consimțământului.
Pentru orice solicitare privind protecția datelor cu caracter personal, clienții pot contacta operatorul la adresa de e-mail office@gobusiness.ro, cu mențiunea „Protecția datelor personale”
Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează pe durata necesară îndeplinirii scopurilor pentru care au fost colectate, conform legislației aplicabile. Duratele specifice sunt următoarele:
Datele din corespondență și comunicări generale
Mesajele și datele asociate solicitărilor transmise prin intermediul Site-ului sau prin alte mijloace de comunicare vor fi păstrate timp de 1 an de la ultima comunicare, în situația în care solicitantul nu devine client al Prestatorului.
Datele financiar-contabile
Datele cu caracter personal incluse în documentele financiar-contabile sau anexele acestora vor fi păstrate 10 ani, conform dispozițiilor art. 38 din Anexa 1 la Ordinul nr. 2634/2015 emis de Ministerul Finanțelor Publice.
Aceste date vor fi accesate exclusiv în scopurile legale pentru care au fost arhivate și vor fi distruse definitiv după expirarea termenului legal de păstrare.
Datele din newsletter
Informațiile colectate pentru abonarea la newsletter vor fi păstrate pe durata funcționării newsletter-ului, sau până la retragerea consimțământului de către abonat.
Datele privind activitatea online (cookie-uri)
Datele privind navigarea pe Site, stocate prin cookie-uri, vor fi păstrate pe perioada de viață a cookie-urilor sau până la ștergerea acestora de către utilizator.
Toate datele vor fi prelucrate în conformitate cu G.D.P.R. și cu măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea și confidențialitatea acestora.
În conformitate cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal, aveți următoarele drepturi:
Dreptul de acces – puteți solicita să fiți informat despre datele personale pe care le deținem și modul în care acestea sunt prelucrate.
Dreptul de rectificare – aveți dreptul să solicitați corectarea oricăror date inexacte sau incomplete.
Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – puteți solicita ștergerea datelor personale, în condițiile legii.
Dreptul la restricționarea prelucrării – puteți solicita limitarea modului în care datele dvs. sunt prelucrate.
Dreptul de opoziție – puteți să vă opuneți prelucrării datelor personale în anumite condiții.
Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul de a primi datele furnizate într-un format structurat, utilizat și citibil automat, sau de a le transfera către un alt operator.
Pentru exercitarea acestor drepturi, vă rugăm să ne contactați prin:
secțiunea de contact disponibilă pe www.gobusiness.ro,
sau la adresa de e-mail office@gobusiness.ro.
În cazul în care considerați că drepturile dvs. nu au fost respectate sau doriți să depuneți o plângere cu privire la prelucrarea datelor personale, puteți contacta responsabilul cu protecția datelor la aceeași adresă de e-mail. Responsabilul va analiza solicitarea și va răspunde în termenul legal prevăzut de G.D.P.R., oferind asistență pentru soluționarea situației ridicate.
Contractul se consideră încheiat la momentul primirii de către Prestator a acceptării ofertei de către Client. Perioada contractuală este cea convenită prin oferta comercială transmisă și acceptată de părți.
Părțile pot denunța unilateral contractul prin manifestarea expresă a voinței proprii. Denunțarea unilaterală nu afectează obligațiile deja scadente, iar Prestatorul are dreptul de a solicita plata pentru serviciile efectiv prestate până la data denunțării, în baza unui raport de activitate.
Beneficiarul are obligația de a comunica eventualele obiecții sau nemulțumiri în termen de 48 de ore de la primirea raportului de activitate; în lipsa unei reacții în acest termen, raportul se consideră acceptat tacit și fără rezerve.
Nerespectarea obligațiilor asumate conform acestor Termeni sau conform Ofertei Comerciale conferă părții vătămate dreptul de a rezilia contractul, în condițiile legii aplicabile.
Relația contractuală dintre părți poate înceta în următoarele situații:
la expirarea duratei contractuale, după achitarea integrală a serviciilor prestate;
prin acord mutual al părților;
prin reziliere, în condițiile prezentului contract;
prin denunțare unilaterală, conform prevederilor de mai sus;
de drept, în cazul dizolvării, lichidării, falimentului sau retragerii autorizației de funcționare a uneia dintre părți.
Încetarea contractului nu exonerează părțile de obligația de plată a sumelor datorate și de executarea tuturor obligațiilor asumate până la data încetării contractului.
Beneficiarul nu poate cesiona, parțial sau integral, drepturile și obligațiile asumate prin prezentul contract către terți fără consimțământul expres, scris al Prestatorului.
Prestatorul are dreptul de a cesiona, parțial sau integral, drepturile și obligațiile rezultate din prezentul contract către terți subcontractori, parteneri sau colaboratori, în scopul executării serviciilor contractate. Prestatorul rămâne responsabil față de Beneficiar pentru buna îndeplinire a obligațiilor asumate, chiar și în cazul cesiunii către terți.
Cesionarea nu va modifica obligațiile Beneficiarului și nu va afecta condițiile financiare sau termenii contractuali agreați inițial.
XELEX CORPORATE ICMS SRL (denumită în continuare „Prestatorul”) furnizează servicii către Beneficiari conform ofertei comerciale acceptate și termenilor prezentului contract. Serviciile pot fi realizate direct de Prestator sau prin intermediul unor terți colaboratori sau subcontractori, selectați pentru prestarea unor componente specifice.
Acceptarea ofertei de către Beneficiar constituie încheierea contractului, iar orice modificare a serviciului se va face prin act adițional sau anexă la ofertă, semnată de ambele părți.
Prestatorul poate decide modul de livrare a serviciilor, inclusiv implicarea terților colaboratori, pentru asigurarea eficienței și respectării obiectului contractului.
Materialele, produsele sau rezultatele serviciilor pot fi furnizate fie direct de Prestator, fie prin terți colaboratori, în funcție de natura serviciului.
Prestatorul va informa Beneficiarul asupra implicării terților atunci când acest aspect este relevant pentru livrarea serviciului.
Beneficiarul recunoaște că Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru erori, omisiuni sau alte probleme cauzate de terți colaboratori sau subcontractori.
Relația contractuală cu terții colaboratori este strict între Prestator și aceștia, iar Prestatorul nu va fi responsabil pentru modul în care aceștia își îndeplinesc obligațiile sau pentru consecințele acestora.
Prestatorul poate gestiona resursele, bugetele sau alte componente necesare prestării serviciilor, direct sau prin terți colaboratori, în conformitate cu obiectul contractului și instrucțiunile generale ale Beneficiarului.
Orice decizie privind alocarea resurselor sau implicarea terților este luată de Prestator, fără a afecta obligațiile Beneficiarului de a plăti serviciile conform contractului.
XELEX CORPORATE ICMS SRL (denumită în continuare „Prestatorul”) furnizează servicii către Beneficiari conform ofertei comerciale acceptate și termenilor prezentului contract. Serviciile pot fi prestate direct de Prestator sau prin intermediul unor terți colaboratori sau subcontractori, selectați pentru a sprijini prestarea unor componente specifice ale serviciilor.
Fiecare serviciu va fi descris în ofertă, incluzând obiectul serviciului, termenii de livrare și costurile asociate. Acceptarea ofertei de către Beneficiar constituie încheierea contractului între părți. Orice modificare a serviciului se va face prin act adițional sau anexă la ofertă, semnată de ambele părți.
Beneficiarul recunoaște că Prestatorul poate apela la terți colaboratori pentru furnizarea serviciilor, fără ca aceasta să modifice obligațiile contractuale ale Beneficiarului sau costurile stabilite prin contract. Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru erori, omisiuni sau alte probleme cauzate de terți colaboratori, iar relația contractuală cu aceștia rămâne strict între Prestator și colaboratorii săi.
Prestatorul poate gestiona resursele, bugetele sau alte componente necesare prestării serviciilor, direct sau prin terți colaboratori, în conformitate cu obiectul contractului și instrucțiunile generale ale Beneficiarului.
Beneficiarul va plăti Prestatorului prețul serviciilor, conform ofertei comerciale acceptate și detaliilor indicate de Prestator. Plata se efectuează în termenele stabilite în ofertă. Plată se va efectua la data încheierii contractului.
Plata va fi considerată efectuată numai în momentul în care suma ajunge efectiv în contul bancar al Prestatorului. În cazul în care data plății coincide cu o zi nelucrătoare sau sărbătoare legală în România, Beneficiarul va lua toate măsurile necesare pentru ca plata să fie recepționată în ziua lucrătoare precedentă.
În caz de întârziere a plății, Prestatorul are dreptul să perceapă penalități de întârziere de 1% din suma datorată pentru fiecare zi de întârziere. Penalitățile se aplică automat de la data scadenței, fără notificare prealabilă.
Prestatorul își rezervă dreptul de a suspenda furnizarea serviciilor până la achitarea integrală a prețului de către Beneficiar, fără a fi necesară vreo altă formalitate sau notificare prealabilă.
Durata contractului se stabilește de comun acord între părți, în funcție de amploarea, complexitatea și periodicitatea serviciilor prestate, și este prevăzută în oferta comercială acceptată de Beneficiar.
Părțile pot denunța unilateral prezentul contract prin manifestarea de voință expresă a uneia dintre părți, cu notificarea prealabilă a celeilalte părți, cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte de data încetării.
Prestatorul are dreptul de a solicita plata corespunzătoare pentru serviciile efectiv prestate până la data încetării contractului, conform raportului de activitate sau al documentelor relevante, întocmite în conformitate cu prevederile prezentului contract și/sau ale ofertei comerciale.
Nerespectarea obligațiilor asumate prin prezentul contract de către oricare dintre părți conferă celeilalte părți dreptul de a solicita rezilierea contractului, în condițiile legii.
Relația contractuală dintre părți poate înceta în următoarele situații:
la expirarea duratei contractuale, după achitarea integrală a serviciilor prestate;
prin acordul părților;
prin reziliere, conform prezentului contract;
prin denunțarea unilaterală a contractului;
de drept, în cazul dizolvării, lichidării, falimentului sau retragerii autorizației de funcționare a uneia dintre părți.
Încetarea contractului nu exonerează părțile de obligația de plată a sumelor datorate și de executarea tuturor obligațiilor asumate până la data încetării contractului.
Prestatorul se obligă să furnizeze serviciile prevăzute în oferta comercială acceptată de Beneficiar, în conformitate cu prevederile prezentului contract, ale ofertei comerciale și ale anexelor acesteia sau ale unui contract separat, după caz.
Prestatorul se obligă să colaboreze cu Beneficiarul, oferind informațiile, suportul și asistența necesare, pentru a asigura realizarea cu succes a obiectului contractului. Prestatorul poate apela la terți colaboratori pentru prestarea unor componente ale serviciilor, fără a-și asuma responsabilitatea pentru eventualele erori, omisiuni sau deficiențe cauzate de aceștia.
Prestatorul se obligă să furnizeze serviciile conform ofertei comerciale acceptate și termenilor prezentului contract, respectând formatul, specificațiile și termenele stabilite.
Prestatorul se obligă să informeze în prealabil Beneficiarul despre orice modificări ale prețului sau ale condițiilor tehnice apărute ca urmare a schimbării cerințelor Beneficiarului, în special atunci când sunt solicitate intervenții neprevăzute inițial.
Prestatorul se obligă să gestioneze resursele și bugetele alocate de Beneficiar exclusiv în scopurile și pentru serviciile prevăzute în contract.
Prestatorul se obligă să păstreze confidențialitatea tuturor datelor și informațiilor obținute în cadrul executării obligațiilor contractuale și să respecte reglementările privind protecția datelor cu caracter personal.
La cererea expresă a Beneficiarului, Prestatorul se obligă să întocmească un raport de activitate privind serviciile prestate până în acel moment, precum și să comunice finalizarea proiectului pentru verificare. Beneficiarul va analiza serviciile în termen de 48 de ore; după expirarea acestui termen fără obiecții, serviciile se consideră conforme și obligația de plată devine scadentă.
Prestatorul se obligă să emită și să transmită facturile pentru serviciile prestate, în conformitate cu prevederile legale aplicabile.
Beneficiarul se obligă să furnizeze Prestatorului toate informațiile, datele și materialele necesare pentru prestarea serviciilor contractate, în termenul stabilit de comun acord sau, dacă nu este specificat alt termen, în termen de 5 zile de la semnarea contractului. Beneficiarul garantează corectitudinea și completitudinea acestor informații.
Beneficiarul se obligă să efectueze plata serviciilor în termenele stabilite în ofertă sau în prezentul contract, recunoscând că orice plată efectuată constituie acceptarea serviciilor prestate până la acel moment.
Beneficiarul se obligă să desemneze o persoană responsabilă de proiect, care va asigura comunicarea permanentă cu Prestatorul și va avea drept de decizie privind derularea contractului și implementarea eventualelor modificări sau intervenții suplimentare.
Beneficiarul se obligă să furnizeze răspunsuri și clarificări la solicitările Prestatorului în termen de 24 de ore, iar în caz de nerespectare a acestui termen, Prestatorul are dreptul de a suspenda temporar activitatea până la primirea răspunsului necesar.
Beneficiarul se obligă să verifice rezultatele serviciilor în termen de 48 de ore de la finalizare și să notifice Prestatorul cu privire la eventualele deficiențe, pentru ca acestea să fie remediate. După expirarea acestui termen fără obiecții, serviciile se consideră finalizate, iar obligația de plată a sumelor datorate devine scadentă.
Beneficiarul se obligă să respecte toate reglementările legale aplicabile, inclusiv în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal, și să asigure colaborarea eficientă pentru buna desfășurare a serviciilor contractate.
Prestatorul nu va fi considerat răspunzător pentru eventualele încălcări ale legii sau reglementărilor aplicabile comise de Beneficiar în ceea ce privește utilizarea serviciilor, scopul utilizării acestora sau conținutul furnizat, transmis, stocat sau expus prin intermediul serviciilor prestate.
Prestatorul nu răspunde pentru modificările aduse serviciilor după finalizarea proiectului de către Beneficiar sau terți, care nu fac obiectul prezentului contract. Orice disfuncționalități cauzate de astfel de modificări pot fi remediate de Prestator contra-cost, conform listei de prețuri practicate.
Prestatorul se obligă să presteze serviciile în termenele stabilite de comun acord, cu condiția ca Beneficiarul să își îndeplinească obligațiile contractuale privind furnizarea documentelor, materialelor și informațiilor necesare. În caz contrar, termenele de livrare pot fi decalate, iar serviciile pot fi adaptate în funcție de informațiile și materialele furnizate de Beneficiar.
Beneficiarul garantează că toate materialele, documentele, textele, imaginile, grafica și orice alte opere furnizate Prestatorului sunt deținute legal și nu încalcă drepturile terților. Orice reclamații, litigii sau acțiuni legale legate de încălcarea drepturilor de autor sau alte drepturi asupra acestor materiale revin integral Beneficiarului.
Prestatorul nu răspunde pentru eventuale restricții, blocări sau suspendări ale conturilor sau platformelor utilizate în scopul prestării serviciilor, dacă acestea au fost cauzate de încălcarea politicilor sau termenilor de utilizare de către Beneficiar sau de materialele furnizate de acesta.
Orice notificare sau comunicare între părți se consideră valabil îndeplinită dacă este transmisă în scris la adresa sau sediul indicat în partea introductivă a prezentului contract.
Dacă notificarea se transmite prin servicii poștale sau curier, aceasta va fi trimisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire (A.R.) și se consideră primită la data înscrisă pe confirmarea poștală.
Părțile pot utiliza și servicii de comunicare digitală pentru corespondența comercială sau alte notificări oficiale. În acest caz, notificarea se consideră primită în prima zi lucrătoare după expediere.
Notificările verbale nu produc efecte juridice decât dacă sunt confirmate ulterior prin una dintre modalitățile descrise mai sus.
Fiecare parte va desemna o persoană responsabilă de proiect care va gestiona comunicarea și va avea drept de decizie în relația cu cealaltă parte.
Orice eveniment imprevizibil, inevitabil sau extern, care împiedică, parțial sau total, îndeplinirea obligațiilor asumate prin prezentul contract, va fi considerat forță majoră. Forța majoră trebuie să fie constatată de o autoritate competentă.
Pe durata forței majore, părțile sunt exonerate de răspunderea pentru neexecutarea obligațiilor contractuale, cu excepția obligațiilor de plată restante pentru serviciile deja prestate sau pentru resursele alocate.
Părțile vor notifica imediat cealaltă parte despre apariția forței majore, precum și durata estimată a acesteia, și vor depune toate eforturile rezonabile pentru minimizarea efectelor sale.
Părțile se angajează să încerce soluționarea amiabilă a oricăror dispute sau neînțelegeri apărute în legătură cu prezentul contract, prin negociere directă și comunicare eficientă.
În cazul în care soluționarea amiabilă nu este posibilă, litigiile vor fi supuse instanțelor judecătorești competente din circumscripția sediului Prestatorului, conform legislației în vigoare.